PROIDE


L'entitat amb la que col·laborem és PROIDE al territori Perú. Allà, els diners que es recol·lecten són destinats a l'educació dels nens del país. El que es fa és:
-Generació de joves mestres en Educació Intercultural Bilingüe a l’Amazònia peruana a través de Beques-impuls.
-Suport al centre obert infantil “Tiéndeme la Mano” a Iquitos.Construcció d’espais educatius per a la formació de joves mestres a l’Amazònia peruana.
-Suport a la Ràdio educativa quítxua La Salle Rimarinakusunchis a Urubamba.
Una altre entitat que col·labora és l’ISE Público de Loreto participa en el programa de formació de mestres bilingües de l’Amazònia peruana (FORMABIAP). Els seus objectius són:
-Formar joves mestres amb reconeixement d’identitat cultura.
-Recuperar la llengua, coneixements i tecnologies amazònics.
-Garantir la igualtat d’oportunitats d’homes i dones.
-Cobrir la manca de mestres amazònics que provoca aculturació a les escoles perquè les places són ocupades per mestres d’altres latituds del país.
-Desenvolupar relacions interculturals i capacitats per implementar projectes productius alternatius, en harmonia amb el bosc i medi ambient, que facin possible l’assoliment del concepte clímax de “Ben-estar” o “Bon-viure” dels pobles indígenes.
          




La entidad con la que colaboramos es PROIDE en el territorio Perú. Allí, el dinero que se recolecte será destinado a la educación de los niños del país. Lo que se hace es:
-Generación de jóvenes maestros en Educación Intercultural Bilingüe en la Amazonia peruana a través de becas-impulso.
-Apoyo A la Radio educativa quechua La Salle Rimarinakusunchis en Urubamba.-Soporte en el centro abierto infantil "Tiéndeme la Mano" a Iquitos.Construcció de espacios educativos para la formación de jóvenes maestros en la Amazonia peruana.


Recuperar la lengua, conocimientos y tecnologías amazónicos.
Otra entidad que colabora es el ISE Público de Loreto participa en el programa de formación de maestros bilingües de la Amazonía peruana (FORMABIAP). Sus objetivos son: Formar jóvenes maestros con reconocimiento de identidad cultura. -Garantizar la igualdad de oportunidades de hombres y mujeres.
Desarrollar relaciones interculturales y capacidades para implementar proyectos productivos alternativos, en armonía con el bosque y medio ambiente, que hagan posible la consecución del concepto clímax de "Ben-estar" o "Bon-vivir" de los pueblos indígenas.
-Cubrir La falta de maestros amazónicos que provoca aculturación en las escuelas porque las plazas son ocupadas por maestros de otras latitudes del país. PROIDE a Perú

Comentarios